FAN FAN FAN

AAAARRRGGGHHHH! Jag får inget gjort. Jag måste vara världens lataste kvinna. Och förmodligen dummaste också. Tentorna ska in på fredag, idag är det måndag. Jag har knappt börjat med den ena av dem. Den andra har jag mer än hälften kvar på. Jag skolkar min spanskakurs i syfte att plugga men det enda jag gör just nu är att dricka te, koka kikärtor och vad mer? Jo. MSNa! Va?? Varför....jag har absolut inget vettigt att diskutera med någon för tillfället.
Jag tycker att tentorna är svåra. Och att det tar stopp ideligen. Men det blir bara jobbigare och jobbigare ju längre jag skjuter upp. Det vet jag. Ändå tänker jag, fem minuter till...sen...då ska jag...

Så okej..fem minuter till....sen ska jag!

Kommentarer
Postat av: Linda

ge inte upp. Du fixar det!!!

2008-10-29 @ 10:40:52
URL: http://lindakatt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0