Finalmente!

Så. Två stycken tentor done and dusted. Ska bara fila lite till på dem imorgon, fixa dit referensblad och sen ska de ner i institutionens brevlåda. Efter det är det äntligen helg.

Då ska jag unna mig att hinna träna. Gärna göra ett långt yogapass för aj(!) vad ont jag har i ryggen efter att ha burit alltför tunga bänkar på jobbet och suttit i en alltför konform ställning på Ktb i alldeles för många timmar i streck.

Jag ska lägga krans på mormors grav och kanske äntligen sätta dit den lilla prydnadsängel jag tänkt ge henne så länge nu.

Efter det ska jag umgås med S och spela Wii, äta god mat och njuta av ledigheten. På lördag ska jag öla och tentaölen är ta mej f-n  den godaste av alla sorters öl.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0