Grey

Aj! Sandpapper i halsen och svid i ögonen. Bakterierna i min kropp håller på att vinna det här slaget. Verkar inte hjälpa alls att jag varit extra snäll mot min kropp de senaste dagarna. Ätit riktig och näringsrik mat. Druckit te och och vilat. Mer än vanligt åtminstone men kroppen gnäller ändå. Och det värsta är att jag inte kan lyssna på dess önskemål om att stanna hemma i sängen hela dagen i sällskap med en god bok. Så fort jag fått i mig det sista av kaffet måste jag hoppa på första bästa spårvagn i färd mot KTB. Jag MÅSTE där få klart i alla fall en halv tenta. Och sen ska jag jobba. My God vad jag längar till fredag em. Då kommer tentorna vara inlämnande och helgen blir den första helt lediga på jag vet inte hur länge.

Det ska bli fantastiskt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0