Vad gjorde människan innan Youtube?

Dagens upptäckt: Jum Jum (eller hur det nu stavas) i Mio min Mio är i själva verket en 12-årig Christian Bale. Tack Miriam och Anna för den upplysningen.
 
Dagens låtval: Allt av Leonard Cohen. Fan. Det gör ont i hjärtat på mig när jag tänker på att jag kommer missa honom nu när han faktiskt kommer hela vägen till Sverige. Sänk biljettpriset, snälla!

Dagens sysselsättning:
Seinfeldsmölande och idogt youtubande. Med andra ord slögöra i största allmänhet sådär.

Dagens insikt: Alkohol gör dig inte gott alternativt "Lita aldrig på en nykter". Samt att jag MÅSTE bli bättre på att skilja på ´de´och ´dem´. Jag är en disgrace tycker min svensklärare till syster.

Dagens plan: Göra mig fin inför kvällens skoldisko på Röda Sten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0