El fin de semana

Har just sett klart kvällens avsnitt av Nip/Tuck och lyssnar nu på Roxette, fast på spanska. Fråga mig inte varför? Det är inte så bra.

Helgen har varit ledig, utgång i fredags som resulterade i en mycket trött Suss i går (lördags). Men jag var tapper och var med som smakråd vid eventuellt husköp och efter en orolig sömn på blott två timmar tycker jag det var en bedrift. Huset hoppas jag köps för om det kittas upp blir det en riktig skatt och omgivningarna...ja, omgivningarna var magnifika. Inte visste jag att det räckte med att åka till Orust för att få skåda ett så vackert landskap. Dimmsjoken som la sig över ängar och berg gjorde allt än mer trollskt.

På kvällen igår åt jag middag med några kursare. Tapas på La Sombrita men när de andra gick vidare till Tranquilo gav jag upp och kvällen avslutades med cola och popcorn hos Mirre. Nu idag har jag inte ens gått utanför dörren. Skulle tvätta men inte en enda maskin fungerade. Ilska för jag hade redan stoppat i kläderna och hällt i både tvätt- och sköljmedel. Istället för att tvätta hängde jag lite med Mia,pluggade gjorde jag också lite, sistnämnda ska jag fortsätta med lite nu. Måste ju komma förberedd till skolan imorgon.

Besitos.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0