Dekandens, tristess och pingis.

Omställning av dygnet: fullbordad. Jag har fuckat upp rytmen helt och hållet, antingen vaknar jag vid fyra och kan inte somna om eller så somnar jag inte förrän klockan är fem. Längtar till min nya kurs som börjar nästnästa vecka. Då ska jag bli en seriös student igen som ägnar dagarna åt idogt litteraturläsande på KTB och kaffesörplande istället för ölpimplmplande. Öl är gott, men det finns gränser.

Nu ska jag strax dra iväg till gymmet för första gången på mycket mycket länge. Jag ska ge löpbandet och cross trainern vad de tål. Sen ska jag spela pingisturnering med grabbarna från Pingisklubben. De har alla spelat långt mycket längre än jag, så jag hyser inga större förhoppningar om vinst, men....att vinna är ju inte allt här i livet har jag hört. Även om mitt dåliga förlorarsinne må säga nåt annat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0