Dire Straits och kaffe

Kan det bli bättre? Just nu sitter jag och läppjar på den första koppen kaffe på länge som kan avnjutas i lugn och ro. Jag har jobbat de senaste dagarna och då blir det en klunk mellan varven, oftast kallt eftersom spannen är långa. Och på morgonen innan jobbet sover jag ju hellre en extra halvtimme än går upp och kokar kaffe. Latmask!

Men idag är jag alltså ledig så då ska jag städa, diska, tvätta och en massa annat kul ledighetsgöra. Men framförallt ska jag på quiz ikväll och sen vidare till Pustervik och Pingisklubben. Det är den bästa klubb jag vart på tror jag, att få dricka öl SAMTIDIGT som man spelar pingis är är en grymt bra kombo.

Efter denna dag som jag hoppas ska bli en av de bästa på länge (kanske inte borde ha så höga förväntningar, men äh...wtf) så är det bara en och en halv dag kvar tills jag, Sars och Sindi boardar planet till Bellissima Roma. Det var längesen jag såg fram emot en resa så här mycket. Det känna extra bra nu när jag jobbat ihop en del cash INNAN resan också.

När jag kommer hem från Rom är det bara en dag innan jag får se Maria igen, något vi inte är särskilt bortskämda med. Att få träffas that is. EN sak är inplanerad den helgen. Hammarin&Robins spelning på Sticky Fingers. Ni måste också komma!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0