Montag

Måndag fast det känns som fredag, eller lördag. Jag är som vanligt sysslolös, fast jag inte behöver vara det förstårs. Ska ta mig in till Stadsbiblioteket så fort jag bara förmår. Skum morgon som följer av konstig afton igår på Kellys där det var film och musikquiz och eftersom vi valt att avstå kvällens frågesport på Red Lion så tänkte vi kompensera det med lite häng på nämnda ställe. Det var trevligt trevligt. Anna, Mark, Rickard och jag. Men sen spårade det ur och det bannar jag mig själv för  idag. Går det verkligen inte att lära gamla hundar att sitta?

Ah well, enough is enough. Idag ska jag som sagt in till bibblan, sen köra ett gympapass på Friskis och sen är det ju Pingisklubben. Veckorna går i ilfart för jag tycker det är måndag för jämnan numera. Huruvida det är en bra sak låter jag vara osagt. På onsdag börjar min nya kurs i skolan och det ska bli så otroligt skönt med lite uppstyrning. Saknar faktiskt att gå upp tidigt på morgonen, att dricka kaffe till nyheterna på SVT och framför allt att LÄRA mig saker. Just nu känns det mest som att jag går en kurs i regression och förDUMning. Föga upphetsande.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0