No one's gonna love you more than i do

Jag vet att jag tjatar om Band of horses men ovan nämnda låt är bara så fantastisk. Älskar den. Är det någonting jag vet säkert så är det att jag ska se dem på Way out west i sommar. Och råkar jag ha oturen att ha mitt voluntärpass just under deras spelning så ska jag skita i allt vad arbetsmoral heter och smita iväg ändå. Haha!

För övrigt är det intet nytt under solen. Jag dör en långsam tristessens död men fick faktiskt ta bort hälften av stygnen i foten idag. Testa sticka en nål i ett öppet sår så har du känslan! Right on spot. Min läkare uppmanade mig även att börja stödja lätt på foten, en sisådär 10 kg åt gången. How the fuck do i do that?

Nu ska jag göra nåt jag är bra på, och som inte kräver två ben och fötter. Dricka kaffe och snacka skit, that is. Puss alla!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0