Sommar

Barcelonskt väder och jag är tokförkyld. Känslan får mig att minnas sommaren 1999 eller 2000 då jag hade lunginflammation tre gånger på raken. Men nu vill jag till havet och ska faktiskt försöka ta mig dit idag också. Elak hosta och absurd snormängd till trots.

För övrigt sitter jag och njuter i mitt underbara vardagsrum, med kaffet i ena handen och datorn balanserandes på benet. En hand är kvar till tangenterna. Behöver jag säga att det går långsamt med inläggen?

Till hösten är tanken att jag ska göra praktik i Borås, jag har praktikplats och allt men....något får mig att ställa mig tveksam inför detta ändå. Varför?  Jag ska ge mig ett par dagar att tänka över det här. Kanske sabbatsåret får komma här istället. Det kan nog komma att bli så faktiskt. Suck! Denna evinnerliga velighet.

Ah well. Nu ska jag ut i solen med Mia och njuta lite av min ledighet.

Förresten, Band of horses är fortfarande bäst. Om ni inte hört dem än, gör det NU!

Puss till er alla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0