Fan vad det snöar.

Idag är jag stolt innehavare av inte bara ett, utan två 1:a handskontrakt. Det är inte alla 25-åringar som kan skryta med det. Men så är det ju inte långvarigt heller för imorgon säger jag upp läggan jag bor i nu och börjar planera inför den stundande flytten till den nya. I can´t wait. Den nya är så fiiiin. Och jag ska få ett sovrum, det ska bli helt fantastiskt.

I morse var jag hos min praktikvägledare för att få lite råd om hur jag bör välja praktikplats. Det hela slutade med att jag gick ut lika ovis som när jag klev in på kontoret. Jag känner mig fortfarande helt rådvill inför hur jag ska prioritera och det enda jag säkert vet är att jag kommer satsa på praktik på ungdomsmottagning i första hand. Men att få sitt förstahandsval tillgodosett verkar inte vara det lättaste att döma av tidigare studenters utsagor. Men men. Vamos a ver.

Nu ska jag slita mig från datorn en timme och läsa lite kurslitt. innan jag ska möta syster på Järntorget. Vi ska äta på Solrosen och gå på teater. Kulturigt värre.

Hasta pronto!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0