Härda ut lite till!

Nu är det bara drygt en vecka kvar till Pragexpressen lämnar Nils Erikssonterminalen och tar mig och Camy med sig som passagerare mot något sydligare breddgrader. Den stundande semestern kan vara den mest välbehövliga hittills i mitt liv. Jag har verkligen inte trivts med nåt det senaste året, och allra minst med april och maj. Problem och motgångar ha hopat sig och blivit till sopberg allt svårare att sortera. Jag har varit nära på att ge upp många gånger men nu ska jag köra ett sista litet race ändå. För jag vill inte vara en quitter.

En sak som är lite rolig ändå, mitt i allt det svarta är att jag nu fått nycklarna till min nya lägenhet. Den är så fin. Och den är min. Men behöver möbler. En massa nytt behöver jag och ska ge mig ut på jakt så snart jag bara kan. Men först väntar den övermäktiga tentan. Den som tidigare studenter säger är den värsta, och jag är väl benägen att hålla med dem. Fy fan för tentor!

Kommentarer
Postat av: Tim

I fucking hate this rövtenta..!!!

2009-05-30 @ 23:20:59
URL: http://snartentim.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0